La tradicional pujada al Castell de Bellver haurà d'esperar un altre any
Per segon any consecutiu no se celebrarà el tradicional pancaritat de Diumenge de l’Àngel a Palma. La federació d’associacions de veïnats de Ciutat acaba d’anunciar-ho. Imatges com aquestes de la pujada al Castell de Bellver per menjar-se les darreres panades, crespells i rubiols de Pasqua hauran d’esperar un any més.
Apel·len a la responsabilitat, a la seguretat i a la salut de tohom i animen a celebrar el pancaritat en la intimitat en lloc de a Bellver, lloc on es reunien 10.000 palmesans. Demanen també a l’Àngel Custodi, antic patró de Palma, que ens alliberi dels mals d’aquesta pandèmia.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració