Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Amb l'espectacle de Sa Mateixa, les Pedreres de s'Hostal inauguren la novena edició del Festival Pedra Viva
Si hi ha un escenari singular a les Illes, i n’hi ha molts… però si n’hi ha un especial… és el de les Pedreres de s’Hostal.
40 metres endins de la terra, les parets de marès acaricien la veu, carregada de profunditat, de Joana Gomila. És com si els trencadors de les antigues pedreres haguessin esculpit l’escenari per a l’ocasió.
La seva investigació sobre els ecos i les ressonàncies de la música popular mallorquina ha trobat en Lali Ayguadé i Magí Serra un cos, una fórmula màgica per convertir el seu treball en moviment.
Cançó, dansa i les darreres llums del capvespre entrant dins les pedreres. Amb l’espectacle de Sa Mateixa, les Pedreres de s’Hostal inauguren la novena edició del Festival Pedra Viva.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts