Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Visitants a aquest espai fonyen les dunes i els espais humits a pesar dels senyals que indiquen que està prohibit
Cada dia s’incompleixen les normes que haurien de garantir la conservació del Parc Natural de ses Salines d’Eivissa i Formentera. Els gats i els cans campen lliurement per aquest espai i depreden algunes espècies d’aus que els tècnics del parc miren de protegir. I no només això, habitualment els visitants trepitgen els espais on està prohibit entrar-hi.
Recorden que els cans no poden circular-hi, a excepció de les zones urbanes que es troben dins de l’àrea protegida, com sa Canal o sa Revista, on, en qualsevol cas, han d’anar lligats. Freqüentment, es veuen, però petjades de cans a la vora dels estanys on reposen els flamencs.
Pel que fa als gats, tal vegada la solució, segons apunten, seria no tenir-ne si es viu dins l’espai protegit. Habitualment, els visitants tampoc no fan cas dels senyals que indiquen que està prohibit el pas a zones humides, com els estanys, i posen en perill la cria d’algunes aus.
També es fan malbé habitualment els sistemes dunars. El parc també està integrat per una àmplia zona marina entre les Pitiüses, on també s’incompleixen les normes, sobretot pel que fa al fondeig d’embarcacions sobre posidònia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat