Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Amb la nova llei, ara aquests animals tendran exactament el mateix tractament que qualsevol altre ca d'assistència
152
La modificació de la llei balear de cans d’assistència per part del Parlament de les Illes ha fet, que, aquest tipus d’animals tendran exactament el mateix tractament, i els seus usuaris els mateixos drets, que qualsevol altre ca d’assistència. I a més, s’ha ampliat el dret del seu ús a persones amb diabetis, epilèpsia o autisme. Una passa molt important perquè les persones malaltes puguin ser acompanyades a qualsevol lloc amb aquests animals.
A l’informatiu matí d’IB3 Ràdio hem conegut al propietari d’un d’aquests cans d’assistència, que alerta sobre una pròxima pujada o baixada de sucre. Xisco Llabrés, advocat i propietari de na “Queen” una cussa que controla la diabetis de la seva filla de 12 anys. Ens ha explicat que: “els cans que alerten de la diabetis, són animals de servei que estan entrenats específicament per a ajudar a persones que viuen amb aquesta malaltia. La seva tasca principal és alertar sobre una pròxima hipoglucèmia o hiperglucèmia”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat