Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
La incidència acumulada a set dies (IA7) a Balears es troba en aquests moments per sobre del 50 de casos
80
Canvi en el sistema de rastreig a les Illes Balears. Salut farà una segona PCR en acabar una quarantena als contactes estrets, ha explicat aquest dimarts Javier Arranz.
“El virus ara és diferent. Un 76% dels casos són de variant britànica, més contagiosa i més virulenta per a gent gran. Hi ha presència de la variant sud-africana i brasilera sense origen conegut a Espanya”, ha dit en aquest sentit la consellera Patrícia Gómez en declaracions als mitjans de comunicació al Parlament de les Illes Balears aquest dimarts.
Per tot això, el Govern planteja ara fer PCR després de les quarantenes. “A vegades, 10 dies no són suficients”.
De fet, la Comissió de Salut Pública, formada pel Ministeri de Sanitat i les autonomies, està estudiant si les quarantenes de 10 dies són suficients. “Podriem estar donant d’alta gent que té capacitat de transmissió”, ha dit Patricia Gómez.
La Comissió de Salut Pública dubta ara sobre si les quarantenes de 10 dies són suficients
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari