L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Emaya fa feina per evitar al màxim les molèsties als veïns de la zona
98
L’empresa municipal Emaya inicia avui la renovació del paviment al Terreno i So n’Armadans a partir d’aquest dilluns, on s’han realitzat obres de renovació de la xarxa d’aigua potable i de sanejament. Des d’Emaya han assegurat que es prendran totes les mesures per a reduir al mínim les molèsties a la ciutadania. Per això es realitzaran les obres per fases, es reduiran al mínim el temps dels talls i s’aniran informant dels canvis i restriccions.
L’actuació més destacada es realitza al barri del Terreno i suposarà renovar el paviment de més de 12 mil metres quadrats en diversos carrers, com ara a Josep Villalonga, Dos de Maig, Santa Rita, Enric Fajarnés i Bartomeu Pons i Coll, entre d’altres. Especialment en aquest barri, de carrers estrets, s’haurà de restringir el trànsit puntualment. L’obra es durà a terme per fases per a reduir al mínim les molèsties.
En el cas Son Armadans es pavimentaran més de 9.500 metres quadrats dels carrers de Son Armadans, Almirall Cervera, de Josep Boria, Camilo José Cela i Méndez Núñez.
L’actuació forma part d’un projecte més ampli de renovació del paviment en 36.000 metres quadrats de 33 carrers de Palma, a les barriades del Molinar, Marquès de la Fontsanta (avinguda d’Alexandre Rosselló), la Missió, es Fortí, Santa Catalina, So n’Armadans, Son Dureta, la Bonanova, Sant Agustí, el Terreno, Portopí i Les Meravelles. Amb tot, suposa una inversió de 436.950 euros i la creació de 10 llocs de feina directes en les obres i té un termini d’execució de quatre mesos.
Quan finalitza una obra de renovació de xarxa d’aigua potable o de clavegueram, es realitza una pavimentació provisional. L’Ajuntament assegura que aquestes obres suposaran una millora important, ja que se substitueix de manera definitiva un paviment provisional, amb irregularitats i una gran diversitat d’acabats i estats de conservació, per una pavimentació definitiva i homogènia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues