Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Dissabte a vespre poden caure precipitacions amb certa alegria a Menorca i Mallorca
La mar alçurada de Cala Rajada. / ADELA FLAQUER
46Per avui vespre esperam precipitacions que poden caure amb certa alegria, sobretot a Menorca i a la meitat nord de Mallorca. L’origen es deu al pas d’una petita àrea de baixes pressions amb aire fred a les capes altes de l’atmosfera que es dirigeix cap a la Mediterrània central i que anirà perdent pistonada aquestes pròximes hores.
Així i tot, demà dematí encara entrarem dins el seu radi d’acció pel que es poden continuar produint alguns ruixats, preferentment cap al nord-est de Mallorca i a Menorca. El capvespre esperam que, a poc a poc, es vagin obrint clarianes, començant per les Pitiüses on podríem veure més el sol i finalment a la resta. Encara tendrem un poc de pols en suspensió a l’atmosfera, per la qual cosa no veurem un cel ben blau.
Així mateix, durant la primera meitat de la jornada es mantendrà el vent de gregal, amb cops moderats, que poden superar els 60 km/h i ones per damunt dels 3-4 m. Les temperatures màximes quedaran, al voltant dels 16-18ºC.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors