Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Els vagons anaven plens a vessar
El darrer tren procedent de Sineu, on es va celebrar la festa del Much, arribava a Inca ple a vessar. I això que segons la jove que ha enregistrat el vídeo, ja havien davallat la meitat dels passatgers.
A més es queixa que el tren va sortir amb gairebé tres quarts d’hora de retard. No es va aturar a l’Enllaç, i tots aquells que es dirigien cap a sa Pobla o Muro hagueren de baixar a Inca i agafar taxis.
Un col·lapse que, diu, va generar malestar i baralles a l’interior dels vagons. També l’Associació d’usuaris del Tren ha reclamat a Serveis Ferroviaris de Mallorca més previsió a l’hora de confeccionar els horaris i freqüències quan hi ha festes patronals.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació