Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

Aquest dijous tornarem a tenir molt de sol, malgrat que poden comparèixer bancs de boira a zones pròximes a la mar, que deixarien l’ambient tapat i fresc
Fotografia de Juli Rafael des de Sóller.
30Per aquests pròxims dies continuarem dins una zona d’estabilitat, malgrat que la pressió atmosfèrica no serà especialment elevada.
Per a aquest dimecres, el cel estarà en general destapat, amb el pas d’alguns niguls prims poc importants. La temperatura pujarà lleugerament amb valors que es mouran entre els 20 i 24 ºC. El vent de l’est bufarà amb cops moderats, sobretot a les Pitiüses, on hi haurà maror.
Aquest dijous tornarem a tenir molt de sol, malgrat que poden comparèixer bancs de boira a zones pròximes a la mar, que deixarien l’ambient tapat i fresc. A la resta, l’ambient serà suau a les hores centrals de la jornada, i ja podem arribar als 25 ºC. El vent anirà girant a sud i bufarà amb cops moderats; a la mar hi haurà maror.
Divendres el cel romandrà destapat i la temperatura continuarà pujant i podem fregar els 27 ºC a punts de l’interior de Mallorca.
Per dissabte i diumenge ens fregarà una llengua d’aire fred, però no esperam que deixi precipitacions. Dissabte tendrem el cel mig tapat de niguls mitjans i alts, a més de pols en suspensió, que deixarà el cel enterbolit, amb una certa sensació de basca. I diumenge, bufarà la tramuntana, sobretot al nord, on la temperatura baixarà lleugerament; a la resta, la refrescada serà mínima. A primera hora del dia quedaran restes de niguls, que deixaran pas a un dia de sol.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta