El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
A la costa, la màxima se situarà entre els 28ºC i els 31ºC, mentre que a l’interior es poden assolir els 35ºC
Far de Capdepera durant els primers minuts del matí. / Lluís Moll.
126Ambient d’estiu. Aquest divendres serà un dia de sol amb qualque nigul prim i calor arreu de les Illes. A la costa, la màxima se situarà entre els 28ºC i els 31ºC mentre que a l’interior pot assolir els 35ºC, en especial al centre-nord de Mallorca.
Calor moderada, matisada pel vent
Dissabte tornarà ser un dia amb moltes estones de sol en general però també amb alguns niguls que no arribaran a tapar el cel per complet. Entrarà vent de component nord que modificarà la distribució de la temperatura. La màxima baixarà a Menorca i al nord de Mallorca clarament, de 2 a 4ºC respecte la de divendres. En canvi, al sud i l’oest de Mallorca així com a les Pitiüses hi haurà pocs canvis amb valors de 32ºC a 35ºC. El vent de nord a Menorca i Mallorca, i de llevant a Eivissa i Formentera, bufarà moderat amb cops de fins a 50km/h i aixecarà ones de fins a 2 metres a la costa exposada.
Més niguls
Diumenge augmentaran els niguls a les Pitiüses sense descartar qualque ruixat feble i aïllat. A la resta hi haurà intervals de niguls prims, mitjans i alts. L’ambient seguirà estival però sense arribar als valors de dies passats, amb màxima entre els 28ºC i els 32ºC. El vent seguirà de nord i nord-est però més fluix que dissabte.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran