Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

S'espera recuperar gradualment l'estabilitat atmosfèrica, ja que l'anticicló tornarà a la mateixa posició que tenia abans del petit canvi de temps
Imatge d'Es Carbó
66Fa diverses setmanes que l’anticicló domina l’escenari meteorològic de les illes, generant dies molt estables i radiants. En canvi, avui hem tengut un petit parèntesi, ja que l’anticicló ha basculat al nord-oest i juntament amb la baixa posicionada al golf de Lleó, ha permès l’entrada de vent de component nord, i amb ell el despenjament d’una massa d’aire més freda que els dies passats.
Avui, hem notat els seus efectes amb tres elements que no trobàvem dies enrere: ambient més carregat, el vent de component nord destacable, i precipitacions de caràcter feble sobretot a Menorca i a Mallorca. Però també destaca la temperatura màxima que avui ha quedat entorn els 12-15ºC, per tant, un dia en termes generals, d’hivern.
Tot això s’acaba i es que per aquest cap de setmana, tornarem a recuperar l’estabilitat atmosfèrica gradualment, ja que l’anticicló tornarà a recuperar la mateixa posició que tenia abans d’aquest petit canvi de temps.
Dissabte 22 tendrem un cel pràcticament amb sol, però també amb presència de niguls que sobretot podrien ser més espessos al migjorn de Mallorca i a Eivissa a partir del migdia. El vent de component nord encara bufarà de manera moderada sobretot a Mallorca i Menorca, a les Pitiüses de manera més feble, amb tendència a anar a la baixa sobretot a partir de darreres hores del capvespre. Tornarem a repetir algunes gelades de caràcter feble a l’interior d’Eivissa, Mallorca i serra de Tramuntana. Màximes al conjunt de les illes entre els 12-15ºC.
Diumenge 23 jornada relativament tranquil·la, pel que fa al cel, encara amb intervals de niguls que carregarien el cel a les Pitiüses i sud de Mallorca, però en general també presència del sol. El vent de nord bufaria més feble, a les Pitiüses seria una mica més moderat de component est. Les temperatures màximes pugen sensiblement, entre els 13-16ºC.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom