Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
La despesa és enguany un 4% més elevada i pot pujar a més de 300 euros per infant
                            
                            Dilluns s’inicia el curs escolar a les Balears i, aquest cap de setmana, els pares aprofiten per fer les darreres compres. Llibres, material i uniformes. La despesa és enguany un 4% més elevada i pot pujar més de 300 euros per infant.
La secció escolar, plena de gent. Els adults, acompanyats dels seus menors, miren, remenen, comparen preus i omplen els carretons amb el llistat del material que els demanen els col·legis.
Cerquen promocions i articles assequibles, perquè la despesa és important. Devers 45 euros només de material escolar i per infant.
A la cistella s’hi ha d’afegir també roba, com els uniformes… Hi ha pares que ho tenen clar; altres tenen dubtes sobre què comprar.
La despesa es dispara amb els llibres de text, el preu oscil·la entre els 120 i els 300 euros. Els establiments tenen la llista per centres i cursos; alguns, cal demanar a l’editorial, ja s’han exhaurit.
Demà hi ha centres comercials i botigues especialitzades que obriran, perquè s’acabin de fer les darreres compres, el dia abans de la tornada a l’escola.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes