Com cada dijous, Dani Capó explica la previsió del temps i respon als usuaris a través de l'Instagram d'@IB3 en l'espai 'El Directe del Temps IB3'
Fotografia de Dani T.
345Les previsions són clares: arriba la neu a les Balears, la primera nevada d’aquesta època de l’any i que, des de l’any 2022, no es produïa al mes de novembre. Si es compleixen els pronòstics, veurem la neu, però de lluny, perquè allà on aferrarà serà a cotes altes, a partir de 800 msnm. Per tant, a Mallorca, es veurà la Serra nevada. A banda de la neu, també baixen les temperatures i en alguns punts, sobretot a la meitat nord de Mallorca i a Menorca, hi haurà calabruix.
Un cap de setmana de molt de fred, que l’home d’El Temps IB3, Dani Capó, ens anirà explicant amb detall al Directe del Temps que cada dijous realitza en directe a través de l’Instagram d’@IB3.
Tota la previsió d’El Temps IB3 aquí: IB3.org/elTemps
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila