Ciutadella vetla el Be de Sant Joan 2026
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Continuarem alternant estones de sol amb moments de cel més carregat
Fotografia de Palma feta per Juan Fiol.
199Encetam el primer cap de setmana del mes de setembre i ho feim després d’haver viscut dies molt variables, en què els niguls, el sol i fins i tot algunes tempestes han tengut la seva dosi de protagonisme, i no pareix que això canviï a curt termini.
De fet, continuarem alternant estones de sol amb moments de cel més carregat, i aquest dissabte capvespre, fins i tot podem tornar a veure ploure de manera local. Allò que és innegociable és aquest ambient bascós i pesat, amb pols en suspensió i temperatures que es mantendran altes tot el cap de setmana.
Dissabte 3. Cel ennigulat, amb probabilitat, sobretot durant el capvespre, de qualque tempesta i ploguda local. Vent moderat del sud-oest a la meitat sud de l’arxipèlag i de tramuntana a la meitat nord. S’acabarà imposant, a partir de migdia, el llebeig. Àrees de maror generalitzades al sud.
Diumenge 4. Esperam més estones de sol en general, amb intervals de niguls prims, i la presència de calitja. Temperatures sense grans canvis. Màximes entre els 32ºC-35ºC. Vent fluix del sud-est, encara amb maror al sud durant la primera meitat del dia. Mar més tranquil·la a partir de migdia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística