Logo IB3N
X

Cap de setmana protagonitzat per una nova punta de calor

A redols, no es descarten ruixats localment intensos. Entre diumenge i dilluns, s'esperen valors molt més elevats del que és habitual en aquesta època de l'any

09/09/2022

Cap de setmana protagonitzat per una nova punta de calor

Imatge de Felanitx aquest dijous horabaixa./ Jaume Cabrer

211

Tot i que ja ens acostam a mitjans del mes de setembre, continuam amb temperatures pròpies de ple estiu, amb valors que, pràcticament dia rere dia, superen els 35 graus a qualque indret de les Illes, i amb nits que, en general, continuen complicant el nostre descans.

Ara bé, el que també hem tengut han estat alguns ruixats locals típics de l’època en què ens trobam, i en aquest sentit veim probable que se’n pugui reproduir algun altre aquests dies vinents. No esperam pluges generals ni les que necessitam, però sí que, a redols, podem tenir qualque ruixat localment intens.

Tot això seria l’avantsala d’una nova punta de calor que, entre diumenge i dilluns, ens podria deixar valors molt per damunt del que tocaria.

Previsió per al cap de setmana

Divendres, 9 de setembre. Intervals de niguls alts. A l’extrem nord de Mallorca i a Menorca és probable el creixement de niguls d’evolució que ens deixin qualque ruixat local. Temperatures sense canvis o una mica més altes. Vent fluix del sud-oest.

Dissabte, 10 de setembre. Intervals de niguls amb bastant presència de sol, tot i que, en aquest cas, tampoc descartam el creixement de qualque nigul d’evolució a primeres hores del capvespre a Mallorca, que ens deixi algun ruixat local i dispers. Temperatures màximes qualque grau més baixes i vent del nord-est entre fluix i moderat.

Diumenge, 11 de setembre. Cel més destapat. Les temperatures pujaran i l’ambient serà de ple estiu. Vent fluix de component sud.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella