Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Això podria ser, de fet, l’avantsala d’una setmana, la que ve, més moguda i inestable
Foto de Lluís Vallcaneras
158S’acosten dies en què tendrem un temps molt variable, amb estones de sol però també amb l’arribada de qualque ruixat, tal i com ja ha passat aquestes darreres jornades. Això podria ser, de fet, l’avantsala d’una setmana, la que ve, més moguda i inestable.
Per dissabte: intervals de niguls, amb possibilitat de qualque precipitació, sobretot cap al nord de Mallorca. A la resta, ambient variable en general. Temperatures estables, amb màximes sempre per davall dels 30ºC. Vent moderat de tramuntana a Menorca i fluix de llevant a la resta. Encara forta maror al nord.
Per diumenge: pareix que la probabilitat de precipitació es redueix, però tot i així seguirem tenint alguns niguls, arribant de sud cap a nord i que deixaran un cel variable. Vent de tramuntana entre fluix i moderat. A la mar, maror.
No perdeu detall de les properes informacions del temps perquè les previsions per la setmana que ve són d’allò ben interessants pel que fa a la possibilitat de pluges i de davallada clara de les temperatures.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja