El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El sinistre es podria haver originat per un curtcircuit, a falta de confirmació pels tècnics dels bombers
Agents de la Policia Local de Santa Eulària, efectius de Protecció Civil i bombers del Parc Insular han intervingut en un incendi que ha passat en una botiga de juguetes del centre del poble devers les 4 de l’horabaixa.
Els policies han hagut de fer servir una mànega d’aigua d’un veïnat per contenir l’avanç de les flames fins l’arribada dels bombers, que han arribat minuts després i han acabat d’apagar l’incendi.
Els carrers d’Isidor Macabich i Sant Joan, dels voltants, han quedat tancats. Els tècnics dels bombers encara ho han de confirmar, però es pensa que el sinistre es podria haver originat per un curtcircuit. Afortunadament, no hi ha hagut cap ferit
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies