A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici
Avui migdia un cap de fibló ha afectat diferents punts de Mallorca. La força del vent ha arrabassat teulades i ha donat un bon ensurt a veïnats que han vist caure arbres i volar elements de construcció. S’han vist afectats habitatges, naus industrials i també edificis municipals. A Binissalem, les plaques que cobreixen el poliesportiu han volat i han causat danys a cases.
“Pels pèls, no ens hem matat la meva filla i jo”. Així ho ha explicat a IB3 Notícies una veïnada que ha vist com el cap de fibló ha arrasat la zona del pavelló municipal, el qual ha causat desperfectes importants. Els mateixos veïns afirmen que des de fa mesos denuncien el mal estat de l’edifici.
El batle de Binissalem, Víctor Martí, reconeix que l’Ajuntament n’era conscient de la situació perquè, de fet, ja s’hi havien fet millores per arranjar el problema i perquè s’elaborava un projecte per solucionar-ho. Però ara, afirma Martí, que l’hauran de replantejar. Mentrestant, tècnics i arquitectes es reuniran per avaluar-ne els danys i estudiar-ne les possibles solucions.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella