El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
PSOE i Ara Maó reprenen els contactes aquest dimecres capvespre després de donar per trencades les negociacions
Els pactes semblen clars, perquè no s’ha alterat el guió previst la mateixa nit de les eleccions, però a hores d’ara, a tres dies de la constitució dels vuit ajuntaments, encara cap s’ha signat.
Menorca tindrà 6 batles nous, a Maó, Es Castell, Sant Lluís, Ferreries, Alaior i Es Migjorn Gran, però només aquests tres darrers -que governaran amb majoria absoluta- tenen garantida la seva investidura. No és el cas, formalment, d’Hèctor Pons, el cridat a ser batle més jove de la història a Maó, que encara no ha aconseguit fermar el suport dels que han estat els seus socis aquests 4 anys, Ara Maó, per tornar a governar junts el municipi. Després de trencar-se les negociacions, avui capvespre farà un nou oferiment al grup de la fins ara batlessa Conxa Juanola per no haver de governar en minoria.
Millor estan les coses a Es Castell i Sant Lluís, on Joana Escandell i Carol Marquès podrien tancar demà el seu acord de govern amb Som Es Castell i Volem Sant Lluís, respectivament.
A Ciutadella també tot apunta a la reedició del pacte a tres entre PSM, PSOE i Gent x Ciutadella, amb Joana Gomila al capdavant. Avui capvespre tindrà lloc la tercera trobada per intentar tancar ja l’acord, que després hauran de refrendar les assemblees dels partits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets