Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Després de dues intenses setmanes de campanya electoral, els candidats al Congrés han aprofitat la jornada de reflexió per descansar
Després de dues intenses setmanes de campanya electoral, els candidats illencs al Congrés han aprofitat la jornada de reflexió per descansar.
Francina Armengol, candidata pel PSIB-PSOE, ha aprofitat per desconnectar a Alcanada i passar el dia amb la seva neboda, la seva família i llegint. El candidat del PP, José Vicente Marí Bosó, ha estat a Eivissa, on vol passar la jornada en família, descansant i recuperant lectures endarrerides.
De la seva banda, Vicenç Vidal, candidat de SUMAR MÉS, ha decidit passar el dia al seu poble, a Esporles, on ha berenat en família al passeig i després ha aproftat per fer una capbussada al Port des Canonge. Qui també s’ha banyat és Jorge Campos, candidat de VOX, que ha passat el matí a la mar nedant i fent paddle surf.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc