Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El ple municipal ha aprovat avui de manera inicial el pla especial de la zona
Preservar l’entorn del Castell de Capdepera és l’objectiu del Pla Especial aprovat avui de manera inicial pel ple municipal. Amb aquesta figura urbanística s’evitarà que es puguin fer edificis alts que rompin la fesomia que té actualment aquesta part del poble.
A la falda del Castell de Capdepera, declarat bé d’interès cultural, hi ha encara diversos solars que estan pendents d’urbanitzar. Sense la figura del pla especial, els promotors podrien construir-hi edificis de fins a tres plantes d’altura, com alguns que s’edificaren en el passat. El pla especial que avui s’ha aprovat de manera inicial pretén evitar aquest fet, a la vegada que determinarà la tipologia de construccions que s’hi podran dur a terme i definirà aspectes com ara el color de les façanes.
Després de l’aprovació inicial d’avui, el pla passarà a exposició pública durant un mes perquè els veïnats hi puguin presentar al·legacions a la vegada que es prorroga, durant un termini de dos anys, la moratòria de concessió de llicències aprovada mentre ha durat la redacció de la nova normativa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia