Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Les obres, que pugen a més de 3 milions d'euros a Cala Gat i quasi 18 milions a Canyamel, no les pot fer l'Ajuntament per mor de la Llei d'estabilitat pressupostària
L’Ajuntament de Capdepera s’ha reunit avui amb els veïnats de les urbanitzacions de Cala Gat i Canyamel per conèixer la seva opinió sobre la creació d’una junta de compensació per dotar de serveis aquestes dues zones. El projecte es va començar a planificar el 2003 però ara l’ajuntament no pot fer la inversió necessària per dur a terme les obres d’enllumenat, clavagueram i reparació dels carrers a causa de la llei d’estabilitat pressupostària.
L’Ajuntament ha proposat als veinats que siguin ells mateixos qui recaptin els doblers i contractin l’empresa per fer les obres, que pugen a més de 3 milions d’euros a Cala Gat i quasi 18 milions a Canyamel. El consistori s’ha compromès a col.laborar i avui ha volgut conèixer què en pensen els veïnats. Els propietaris també poden opinar per internet. Alguns dels assistents ja han dit que condicionaran el seu vot farorable a la junta de compensació a què es limiti el creixement urbanístic de les dues urbanitzacions.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears