Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Els treballs, pressupostats globalment en 3'8 milions d'euros, estaran enllestides durant el mes de juny
Una excavadora ha començat a retirar la runa del passeig de Cala Cat, que arran del temporal Glòria, es va esfondrar en dos punts. En una primera fase, s’ha de retirar la runa i revisar l’estructura per després començar la reconstrucció.
Un altre punt on també s’ha començat a fer feina és al passeig marítim de Cala Rajada. En aquest punt, el temporal va esfondrar una part de la paret, però l’estructura de tot el mur ha quedat tan malmesa que s’ha de refer en quasi tot, ja que corre el risc d’esfondrar-se. Aquí, les obres, que duraran tres mesos, es faran compaginant l’activitat de les terrases dels bars i restaurants que ja han començat a obrir.
Les obres de reparació del passeig de Cala Gat estan pressupostades en 2 milions 200 mil euros mentre que les del passeig marítim en 600 mil. Aquestes es finançaran en un 50 per cent amb fons estatals i la resta, inicialment i a l’espera d’ajuts del Govern i del Consell de Mallorca, amb fons municipals.
En el cas de la platja de Canyamel, i després de la retirada inicial de les pedres després del temporal, l’Ajuntament preveu recol·locar l’arena que s’ha desplaçat d’aquí a aproximadament un mes. No ho fan ara per evitar que un nou temporal, les properes setmanes, se l’endugui i després ja no s’hi pugui fer res.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic