L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El vaixell ha marxat a les drassanes d'Algesires per a la seva reparació
El vaixell de Baleària, que va encallar divendres a Sant Antoni, ha marxat aquest dissabte a la tarda a les drassanes d’Algesires per a la seva reparació. Aquest dissabte migdia, després de gairebé 24 hores embarrancat, l’han pogut conduir a port, on s’han desembarcat els 64 vehicles que transportava.
Han estat hores d’incertesa per als passatgers que havien deixat el cotxe i les maletes dins el vaixell. La majoria tenen clar que reclamaran. Es queixen de la falta d’informació per part de Baleària.
El vaixell ha estat desencallat poc abans de la una del migdia de dissabte i remolcat fins al port de Sant Antoni, on ha desembarcat els 64 vehicles que transportava. Prèviament els equips especialitzats i el vaixell remolcador contractats per Baleària havien fet moltes hores de feina per segellar les esquerdes i reflotar el vaixell. Només uns metres el separaven del port de Sant Antoni, perquè havia encallat a l’espigó del port amb 175 passatgers a bord i 14 tripulants que van ser rescatats la tarda de divendres.
Ara, tant Capitania Marítima com Baleària obriran una investigació per determinar les causes de l’accident. Com a compensació, Baleària, ha oferit un viatge gratuït als passatgers afectats i assumirà el cost del trasllat a l’hotel dels clients que es van quedar sense cotxe. La companyia també ha reubicat els clients que havien de viatjar avui i els pròxims dies en altres tres embarcacions i ha programat un ferri de reforç.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues