Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Si no ho fan, Capitania el treurà de manera subsidiària i després els passarà la factura
Capitania Marítima requerirà als propietaris que retirin el vaixell Mo’ndo, accidentat dia 3 de setembre a Sa Torreta, devora s’Espalmador. Si no ho fan, Capitania el treurà de manera subsidiària i després els passarà la factura.
La proa del Mo’ndo sobresurt 1,5 metres a la costa de Caló de s’Oli, el lloc on el va deixar Salvament Marítim després d’haver xocat contra sa Torreta. En l’accident, dos dels ocupants resultaren ferits greus. Capitania Marítima considera que l’embarcació, que està damunt posidònia, és un perill per a la navegació. El llum per senyalitzar-lo s’ha espenyat i s’hi acosten els banyistes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa