El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Són menys ofidis dels que el COFIB va capturar l'any anterior, el 2017, "perquè les serps estan ara més controlades"
Des del COFIB han destacat que en tot el 2018 es varen capturar menys serps a les Pitiüses que l’any anterior, 539 a Formentera i 596 a Eivissa. En els darrers tres anys se n’han capturat més de 3.600 d’aquests rèptils invasors entre les dues illes.
La conselleria de Medi Ambient obrirà a Eivissa un centre de recuperació d’espècies animals salvatges. El Cofib disposarà finalment d’instal·lacions pròpies a l’illa: un espai boscós a sa Coma, de 22.000 metres quadrats i que cedeix el Consell eivissenc durant 20 anys. El Govern hi aportarà 120.000 euros per poder alçar les instal·lacions que serviran per curar i recuperar les aus i els mamífers que hi arribin en mal estat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran