La pluja dels darrers dies ha afectat de manera diferent els agricultors d’Eivissa. Mentre que a Santa Eulària, on la terra és més argilosa, no hi podran treballar fins que no s’eixugui, a Sant Antoni han rebut molt bé aquest aigua que, asseguren, feia molta falta. segons diuen des de la cooperativa de pagesos.
Les pluges dels darrers dies han tengut un efecte molt clar al camp eivissenc. Hem parlat amb alguns pagesos de Santa Eulària, que ens han dit que els camps que són d’argila estan inundats i completament impracticables. No hi podran treballar fins d’aquí dos o tres dies, quan ja s’hagin eixugat.
A Sant Antoni van ploure més de 27 litres entre la nit de dimecres i el matí de dijous. En els propers dies no s’espera que plogui, tot i que pot haver-hi ruixims entre demà a la tarda i diumenge.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos