Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Mentre a Santa Eulària els terrenys estan inundats, a Sant Antoni han rebut l'aigua amb els braços oberts
La pluja dels darrers dies ha afectat de manera diferent els agricultors d’Eivissa. Mentre que a Santa Eulària, on la terra és més argilosa, no hi podran treballar fins que no s’eixugui, a Sant Antoni han rebut molt bé aquest aigua que, asseguren, feia molta falta. segons diuen des de la cooperativa de pagesos.
Les pluges dels darrers dies han tengut un efecte molt clar al camp eivissenc. Hem parlat amb alguns pagesos de Santa Eulària, que ens han dit que els camps que són d’argila estan inundats i completament impracticables. No hi podran treballar fins d’aquí dos o tres dies, quan ja s’hagin eixugat.
A Sant Antoni van ploure més de 27 litres entre la nit de dimecres i el matí de dijous. En els propers dies no s’espera que plogui, tot i que pot haver-hi ruixims entre demà a la tarda i diumenge.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació