Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
La UD Eivissa ha fitxat avui al davanter Miguel Ángel Guerrero
Els jugadors ja somien amb l’escenari que les seves veus escridassaren amb eufòria i no volen passar de perfil després de travessar el pont de plata. La UD comença la gran aventura, però el director no vol fer retxes dins l’aigua encara. La gespa dirà si el conte que protagonitzen és el de la Ventafocs. El que no negocia Carcedo és la personalitat dels seus. Vol un equip identificable i que no sigui tímid. Res de complexos. Els primers focus els rebran a un teatre de primer nivell que és sinònim de futbol: la Romareda. La lliga s’obre demà, però la plantilla encara no es tanca. Carcedo demana paciència per encaixar noves peces.
Però no hem hagut d’esperar fins a la setmana que ve per conèixer una nova cara a la UD. Aquest és Miguel Ángel Guerrero, davanter centre de 31 anys i amb experiència a primera divisió amb l’Sporting de Gijón i Leganés. La temporada passada va jugar al Rayo Vallecano i va contribuir amb un gol a l’ascens a la màxima categoria. Firma per dues temporades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola