Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
A causa dels retards, alguns paguen més de cent euros a gestors per un tràmit que és de franc
Càritas demana una millor atenció als migrants per part de les administracions. Balears, amb un 27% de la població nascuda fora de l’Estat espanyol, és la comunitat amb més residents provinents d’altres regions.
Aquest estiu, els migrants que han de demanar cita a l’Oficina d’Estrangeria passen per una situació angoixant: s’ha complicat que els donin hora. A l’estiu la manca de personal estructural es veu agreujada per les vacances, a la qual cal sumar les obres a l’edifici, que compliquen encara més la feina.
Les cites són telemàtiques i, segons els interessats, el degoteig n’és ínfim. Davant les dificultats, Càritas Mallorca acompanya els seus usuaris a la gestió de tràmits a Estrangeria.
Tot i que es tracta d’un tràmit gratuït, hi ha qui, desesperat acaba pagant, fent cas a anuncis d’internet. Poden pagar més de 100 euros per fer una gestió que, tanmateix, és de franc.
El 2023, segons les dades de Delegació de govern, es varen tramitar prop de 33.500 expedients a l’Oficina d’Estrangeria. És un 12% més que l’any anterior. Alguns tràmits tenen fins a 6 mesos d’espera i el desitjat final pot prolongar-se encara més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet