Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Les dades de repartiment d'aliments constaten que una feina a jornada completa no garanteix que es puguin cobrir les necessitats bàsiques
En total, l’any passat va disminuir el nombre de persones ateses als diferents serveis de Càritas Eivissa respecte del 2021, però continua sent un 24 per cent superior el 2019, any prepandèmia. Més de la meitat d’aquestes persones són inmigrants.
D’altra banda, les dades de repartiment d’aliments constaten que una feina a jornada completa no garanteix que es puguin cobrir les necessitats bàsiques. L’any passat l’organització va proporcionar aliments a unes 120 famílies setmanalment, en total en va repartir més de 150 mil quilos. A l’organització crida l’atenció que en molts casos són persones que tenen feina a jornada completa. El coordinador de Càritas a Eivissa, Gustavo Gómez, destaca també que hi ha hagut un increment de població que ha hagut de fer certes privacions de gran importància per poder subsistir.
El 2022 es van atendre també gairebé 300 persones sense sostre, una xifra similar a l’any anterior, s’incrementa, això sí, el nombre de dones que viuen al carrer.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària