Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
Han registrat un augment de la demanda de fins a un 60 per cent, respecte a abans del confinament
Càritas Diocesana estudia ampliar les seves entregues de menjar de tres dies setmanals a cada dia. I és que han registrat un augment de la demanda de fins a un 60 per cent respecte als dies anteriors al confinament. La majoria, a Eivissa, persones que han quedat sense feina.
Des de l’activació de l’estat d’alarma, la proximitat entre els treballadors i voluntaris de Càritas i els usuaris també ha canviat; n’ha augmentat la demanda, però les normes de seguretat han reduït la proximitat habitual.
Cada persona té dret a un lot de menjar cada quinze dies. Càritas estudia cada cas després d’una telefonada. Asseguren que, de moment, estan ben abastits, gràcies també a les donacions que arriben dels supermercats. Tot i que ha passat d’atendre trenta persones en un dia, abans del confinament, a 75.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades