És la campanya 'Un sopar de Nadal per a tothom' en la qual hi participen 14 xefs, 6 empreses i voluntaris de Càritas
350 són molts, diuen els cuiners, senyal que encara hi ha gent que necessita la solidaritat dels altres per tenir un plat calent a taula per Nadal. Aquests dies, a la cuina de Ca n’Aguedet preparen 150 plats d’oliagua d’hivern, i desitgen que agradin als qui se’ls menjaran. De segon plat fan pilotes i de postres, greixera de patata.
Enguany hi participen 14 cuiners de Menorca. Una iniciativa organitzada un any més per Càritas i l’associació gastronòmica Fra Roger.
Sis empreses han donat de franc els productes de la terra. I, tal com ja es va fer l’any passat, un grup de voluntaris de Càritas recollirà les carmanyoles i les durà a diferents parròquies de l’illa perquè les distribueixin entre els que més ho necessiten.
Sortosament, nou de cada deu casos són desaparicions voluntàries i es resolen en uns dies