Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
L'entitat eixugarà el deute d'1,8 milions que tenia contret i ja prepara el projecte de demolició i desenrunament de les restes de la nau
101
Càritas Menorca rebrà 2.104.783 euros d’indemnització per l’incendi que el passat 19 de juny va cremar la seva planta de tractament de residus voluminosos al pol·lígon industrial de Maó. Amb aquesta quantitat podrà eliminar el deute bancari d’1,8 milions que l’any 2008 havia contret amb Caixabank per tal d’aixecar la nau.
L’entitat ha anunciat aquest divendres que es reunirà properament amb les administracions responsables per tal de decidir si la futura planta es reconstrueix en el mateix solar cedit per l’Ajuntament de Maó o bé en una altra ubicació.
En paral·lel, Càritas està redactant el projecte de demolició i desenrunament de les restes de la nau que es va cremar per procedir a la neteja del solar. També ha acordat unificar tots els tallers d’inserció sociolaboral per unificar-los en una mateixa gestió, sota la marca Mestral.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació