Antònia Font cancel·la el concert al Mobofest i hi retrà un homenatge a Joan Roca
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Alerten que diversos ajuntaments exigeixen requisits extres que vulneren drets bàsics
S’incrementa la preocupació a Càritas. Els seus usuaris es troben cada vegada amb més entrebancs per empadronar-se, tot i que la llei és molt clara en aquest sentit. Així ho explica Maria del Mar Moll, responsable d’Inclusió Social de l’entitat a Mallorca.
Moll explica que actualment, a diferents ajuntaments de Mallorca, s’estan demanant requisits extres, com contractes de lloguer, rebuts, autorització del propietari… I no es tracta d’un tràmit administratiu qualsevol: és la porta d’entrada a altres drets com són la sanitat, l’educació o els serveis socials.
Càritas Mallorca actualment acompanya uns usuaris que, des de fa més d’un any i mig, intenten empadronar-se a l’Ajuntament de Llucmajor sense èxit. Les persones que pateixen aquesta situació no volen parlar per por que denunciar-ho els perjudiqui.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació