Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Alerten que diversos ajuntaments exigeixen requisits extres que vulneren drets bàsics
S’incrementa la preocupació a Càritas. Els seus usuaris es troben cada vegada amb més entrebancs per empadronar-se, tot i que la llei és molt clara en aquest sentit. Així ho explica Maria del Mar Moll, responsable d’Inclusió Social de l’entitat a Mallorca.
Moll explica que actualment, a diferents ajuntaments de Mallorca, s’estan demanant requisits extres, com contractes de lloguer, rebuts, autorització del propietari… I no es tracta d’un tràmit administratiu qualsevol: és la porta d’entrada a altres drets com són la sanitat, l’educació o els serveis socials.
Càritas Mallorca actualment acompanya uns usuaris que, des de fa més d’un any i mig, intenten empadronar-se a l’Ajuntament de Llucmajor sense èxit. Les persones que pateixen aquesta situació no volen parlar per por que denunciar-ho els perjudiqui.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte