societat
Després de l’èxit que va tenir la campanya de Nadal en la recollida d’aliments i juguetes, demanen que la generositat de la gent no decaigui la resta de l’any i, per tant, que continuïn donant.
Tot i això, les ajudes de Càritas Mallorca a través del programa rebost arriben a 1.800 persones, són devers 600 llars. El 38 per cent, parelles amb fills;un 22 per cent, gent tota sola, i el 14 per cent, famílies monoparentals.
Si bé davalla un mica la recollida d’aliments després de festes, el nombre de juguetes, en canvi, augmenta. En aquest taller de reciclatge les deixen a punt per tornar a vendre-les. Una doble tasca de reutilització i reinserció laboral.
L’objectiu doncs, que la solidaritat duri més mesos i que les juguetes reciclades es tornin a vendre, netes, arreglades i embolicades.
Mantenen que el comitè tècnic va adoptar decisions ajustades a la legalitat
Enguany ha començat la segona promoció de la branca Social
La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació per saber quines han estat les causes de l'accident
Els nins evolucionen favorablement i la majoria dels intoxicats ja han estat donats d'alta a altres centres hospitalaris