Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
El servei de recollida es va suspendre el passat 13 de març per la seguretat dels treballadors
Càritas Menorca informa que no té servei de recollida de roba durant l’estat d’alarma. Amb un vídeo demana la col·laboració ciutadana perquè ningú no dipositi roba ni estris als contenidors vermells, que ja estan plens i els seus treballadors no els han pogut buidar.
Molta gent aprofita el confinament per organitzar armaris però, de moment, tothom haurà de guardar la roba per reciclar a casa, per evitar que s’acumuli al mig del carrer.
Càritas Menorca i Mestral van haver de suspendre aquest servei el passat 13 de març per la seguretat dels seus treballadors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²