Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
La iniciativa cerca fomentar l'economia circular i la inclusió sociolaboral de persones en risc de vulnerabilitat
Des d’aquest dilluns, els compradors que passegin pel centre de Manacor tenen al seu abast una opció de consum més sostenible. Càritas hi ha obert una botiga de Moda Re, on es pot comprar roba reciclada i ajudar, alhora, a persones en risc d’exclusió social.
La gerent d’Eines per Inserció, Jessica Sánchez, ha explicat que intenten contractar, sobretot, dones. Així, a la botiga de Manacor hi faran feina dues dependentes: na Fátima i na Zahara. Les dues joves, que tenen una vintena d’anys, agraeixen l’oportunitat que els ha donat la iniciativa i destaquen que el fet d’estar contractades per mitja jornada els permetrà compaginar la feina amb els estudis.
Totes les peces de vestir que es vendran a la botiga provenen de les donacions que rep Càritas. L’entitat recull cada any més de 1.000 tones de residu tèxtil, de les quals el 50 per cent es reutilitza i el 46 per cent es recicla.
El bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, ha beneït la botiga, que se suma a les altres dues que l’entitat té en funcionament a Inca i a Palma.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil