El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Es preveu que cada dia hi acudeixin entre 30 i 50 persones amb risc d'exclusió social
El nou centre de dia que Càritas acaba de posar en funcionament a Inca durà el nom de Pere Pascual, l’empresari inquer que va morir diumenge després d’una llarga malaltia. Els responsables de l’entitat han pres aquesta decisió en agraïment per tota la tasca social que sempre va fer Pascual en favor dels més desafavorits de la seva ciutat.
El centre de dia complementa el menjador social que des de fa anys atén al voltant de 120 persones cada dia. En aquest nou espai, a part de poder-hi berenar, dinar i sopar, les persones que hi acudeixin es podran dutxar, rentar-hi la roba o dur-hi a terme activitats de lleure. El nou centre – que han inaugurat aquest matí- ha estat possible gràcies al suport de la família del recentment desaparegut empresari inquer, Pere Pascual, que cedeix l’espai i també de la Fundació la Caixa.
Del dia a dia d’aquest nou centre se’n faran càrrec els treballadors i voluntaris de Càritas, com Jaume Reus, que fa 17 anys que col·labora amb l’entitat i a qui aquest divendres s’ha retut un petit homenatge amb motiu del seu aniversari.
El centre de dia romandrà obert de dilluns a dissabte i es calcula que cada dia hi acudiran entre 30 i 50 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits