L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El preu del lloguer deixa fora del sistema un percentatge de la població eivissenca
De cada vegada són més les persones que acudeixen a Càritas per empadronar-se a Eivissa. Segons dades de l’ONG, enguany ja ho han fet quaranta. Si la tendència continua igual, se superarà de molt el registre de 135 empadronats de l’any passat.
Solen ser persones sense llar o gent que paga en negre un lloguer. Aquests són els perfils de persones que piquen a la porta de Càrites per poder empadronar-se a l’illa. També n’hi ha, com n’Adriana, d’estrangers sense residència legal a Espanya.
El tràmit resulta indispensable per rebre tractament mèdic, escolaritzar els fills o inclús treure’s el carnet de conduir. El 2017, Càrites va assessorar 54 interessats en empadronar-se. Enguany ja porta 40 en només 50 dies. El motiu és la bombolla immobiliària. A l’ONG creuen que el preu del lloguer deixa fora del sistema un percentatge de la població eivissenca i que les institucions haurien de regular urgentment aquest mercat.
En els casos més extrems, els de les persones mancades de sostre, Càrites fa ús d’un recurs legal: les inscriu en el padró posant com domicili l’adreça del seu centre de dia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues