Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Les entrades es poden comprar a través de la plataforma woov.live
El Dj Carl Cox és el precursor d’un esdeveniment benèfic que es durà a terme aquest dissabte. 4 hores de música en directe amb l’objectiu de recaptar sous per a Ibiza Food Bank, una organització que es dedica a distribuir aliments i sous entre els 7 bancs d’aliments que hi ha a Eivissa.
Per poc més de dos euros aquest dissabte a partir de les 21h del vespre, qui vulgui podrà gaudir en línia de 4 hores de música amb els djs Carl Cox, Bushwaka, Syreeta i Mark Greene.
Tots els sous que es recaptin es destinaran a la compra de cupons de menjar fresc que es distribuiran amb paquets d’aliments a la resta d’entitats benèfiques d’Eivissa com Càritas o Creu Roja que són les encarregades de repartir-ho entre la població més necessitada.
Les entrades es poden comprar a través de la plataforma woov.live.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació