Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'estatueta ha quedat a Madrid amb l'altre director fins que en puguin fer una còpia
Carles Bover, el flamant guanyador del Goya al millor curtmetratge documental, vola en aquests moments cap a Palma. Ho fa, però, sense l’estaueta, que ha quedat a Madrid amb el codirector del curt, Julio Pérez del Campo, perquè el guardó participarà en diferents activitats per la lluita de la causa palestina.
És hora de tornar a casa després de l’experiència de la gala dels Goya, i si és amb el premi de més categoria del cinema espanyol, la tornada és encara més dolça. Carles Bover ens atén a l’aeroport abans d’agafar l’avió acompanyat de la seva família.
L’estatueta de moment es quedarà a Madrid en mans del codirector del curt, Julio Pérez del Campo. Però l’acadèmia n’hi farà arribar un altre.
Una vegada paït el triomf està previst celebrar una festa amb representants instistucionals, entitats col·laboradores i amics, també amb els companys de viatge i rivals en la categoria, Joan Bover i Marcos Cabotà nomitats per “Kyoko”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061