Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'estatueta ha quedat a Madrid amb l'altre director fins que en puguin fer una còpia
Carles Bover, el flamant guanyador del Goya al millor curtmetratge documental, vola en aquests moments cap a Palma. Ho fa, però, sense l’estaueta, que ha quedat a Madrid amb el codirector del curt, Julio Pérez del Campo, perquè el guardó participarà en diferents activitats per la lluita de la causa palestina.
És hora de tornar a casa després de l’experiència de la gala dels Goya, i si és amb el premi de més categoria del cinema espanyol, la tornada és encara més dolça. Carles Bover ens atén a l’aeroport abans d’agafar l’avió acompanyat de la seva família.
L’estatueta de moment es quedarà a Madrid en mans del codirector del curt, Julio Pérez del Campo. Però l’acadèmia n’hi farà arribar un altre.
Una vegada paït el triomf està previst celebrar una festa amb representants instistucionals, entitats col·laboradores i amics, també amb els companys de viatge i rivals en la categoria, Joan Bover i Marcos Cabotà nomitats per “Kyoko”.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €