Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'estatueta ha quedat a Madrid amb l'altre director fins que en puguin fer una còpia
Carles Bover, el flamant guanyador del Goya al millor curtmetratge documental, vola en aquests moments cap a Palma. Ho fa, però, sense l’estaueta, que ha quedat a Madrid amb el codirector del curt, Julio Pérez del Campo, perquè el guardó participarà en diferents activitats per la lluita de la causa palestina.
És hora de tornar a casa després de l’experiència de la gala dels Goya, i si és amb el premi de més categoria del cinema espanyol, la tornada és encara més dolça. Carles Bover ens atén a l’aeroport abans d’agafar l’avió acompanyat de la seva família.
L’estatueta de moment es quedarà a Madrid en mans del codirector del curt, Julio Pérez del Campo. Però l’acadèmia n’hi farà arribar un altre.
Una vegada paït el triomf està previst celebrar una festa amb representants instistucionals, entitats col·laboradores i amics, també amb els companys de viatge i rivals en la categoria, Joan Bover i Marcos Cabotà nomitats per “Kyoko”.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals