Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Ha parlat de l'obertura dels poliesportius, dels drets dels esportistes federats o del retorn als entrenaments dels clubs de Segona B
Amb l’inici de la Fase 1 de la desescalada són moltes les incògnites que sorgeixen a molts esportistes de les Illes Balears.
Per resoldre aquestes preguntes hem parlat amb el Director General d’Esports del Govern de les Illes Balears, Carles Gonyalons.
Alguns dels temes que ha tractat Gonyalons han estat l’obertura dels poliesportius i centres d’alt rendiment, el paper dels esportistes federats o el retorn de la Unió Esportiva Eivissa als entrenaments.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar