Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El monarca ha protagonitzat una escena en què apareix visiblement irritat i que s'ha fet viral
En la visita a Irlanda del Nord, Carles III ha tornat a deixar palesa la seva antipatia per les plomes estilogràfiques. Al castell d’Hillsborough, el monarca s’asseu per firmar uns documents. Primer, s’adona que s’ha equivocat de data i que en comptes d’escriure 13 de setembre, ha posat 12 de setembre. Però la seva exasperació arriba als límits en veure que s’ha tacat les mans de tinta perquè l’estilogràfica estava defectuosa. “Odii aquesta maleïda cosa!”, exclama el monarca, visiblement cansat, després d’uns dies molt intensos pel dol de la seva difunta mare, la sobirana Isabel II, i totes les celebracions fúnebres que estableix el protocol britànic. La seva antipatia per les estilogràfiques ja s’havia manifestat anteriorment el dia de la seva proclamació com a monarca al palau de Buckingham.
Acomiadaments
L’anècdota del bolígraf, no ha eclipsat la seva decisió d’acomiadar un centenar de treballadors de Clarence House, la seva antiga residència oficial. Els acomiadaments han causat l’escàndol entre el personal. Tanmateix, l’assessor del monarca, Clive Alderton, ha dit que s’intentarà recol·locar alguns d’aquests treballadors.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals