Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

En un missatge institucional convida als catalans a resistir de manera pacífica
El president de la Generalitat cessat, Carles Puigdemont, NO es dóna per destituït i convida els catalans, en un missatge institucional, a resistir de manera pacífica i demana oposició democràtica a l’aplicació del 155. Sembla que el missatge ha estat enregistrat a la Delegació del Govern a Girona.
En el seu missatge, ha assegurat que la potestat de nomenar o destituir un president correspon, només, al Parlament, contràriament al que diu l’article 155. Ha demanat l’oposició democràtica a l’aplicació de l’article 155 amb “paciència, a la perseverança i a la perspectiva”.
En la mateixa línia, ha fet una crida a la calma, al sentit cívic i al compromís pacífic, sense violència ni insults, de manera inclusiva.
Després d’admetre que s’ha iniciat “una etapa nova que el país que no havia tingut mai”, ha defensat “continuar treballant per complir mandat democràtic amb la màxima estabilitat i tranquil·litat”
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta