Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
En un missatge institucional convida als catalans a resistir de manera pacífica
El president de la Generalitat cessat, Carles Puigdemont, NO es dóna per destituït i convida els catalans, en un missatge institucional, a resistir de manera pacífica i demana oposició democràtica a l’aplicació del 155. Sembla que el missatge ha estat enregistrat a la Delegació del Govern a Girona.
En el seu missatge, ha assegurat que la potestat de nomenar o destituir un president correspon, només, al Parlament, contràriament al que diu l’article 155. Ha demanat l’oposició democràtica a l’aplicació de l’article 155 amb “paciència, a la perseverança i a la perspectiva”.
En la mateixa línia, ha fet una crida a la calma, al sentit cívic i al compromís pacífic, sense violència ni insults, de manera inclusiva.
Després d’admetre que s’ha iniciat “una etapa nova que el país que no havia tingut mai”, ha defensat “continuar treballant per complir mandat democràtic amb la màxima estabilitat i tranquil·litat”
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació