Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El president de Catalunya, Carles Puigdemont, ha recriminat al fiscal general de l’Estat, José Manuel Maza, la judicialització del procés independentista català.
Ho ha fet a la reunió mantinguda amb ell, aquest dimecres capvespre, al Palau de la Generalitat. Maza li ha recordat que l’obligació de la Fiscalia és perseguir delictes i ha considerat la trobada com un acte merament “institucional”.
Aquesta visita precedeix la reunió que tindrà lloc dijous a la junta de fiscals superiors de les comunitats autònomes, i que serà per primera vegada a Barcelona.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície