Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
L'expresident ha estès la mà a la resta de forces independentistes per establir una candidatura unitària
L’expresident de la Generalitat i eurodiputat de Junts, Carles Puigdemont, ha anunciat aquest dijous que serà el candidat del partit a les eleccions al Parlament del 12 de maig: “Volem acabar la feina” perquè Catalunya sigui independent.
També que renuncia a ser candidat als comicis europeus per centrar-se en la seva restitució com a president. Puigdemont ha estès la mà a la resta de forces independentistes per establir una candidatura unitària.
Ho ha dit en una conferència a l’auditori de l’Ajuntament d’Elna (França) davant un miler de persones, entre les quals hi havia la plana major de la formació, a falta d’un mes i mig per als comicis.
El seu partit havia alimentat aquests últims dies la possibilitat que Puigdemont encapçalàs la candidatura, i ell mateix es va mostrar convençut que podria ser a Catalunya quan se celebràs el debat d’investidura.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes