Carlos de Montemayor ha llençat un missatge de tranquil·litat durant la presentació del 75è aniversari de la Base de l'Exèrcit de l'Aire a l'Aeroport de Palma
La Base Aèria de Son Santjoan celebrarà el mes de novembre el 75è aniversari. L’Exèrcit de l’Aire ha preparat dues activitats per a grans i petits, per acostar a la ciutadania la feina que es fa a la base.
Els actes començaran el 4 de novembre amb una exposició d’avions i també de fotografies que repassa la història i que estarà oberta fins al 29 de novembre. El dia 8 de novembre hi haurà jornada de portes obertes amb exhibicions, dinàmiques d’helicòpter, de caces i també de paracaigudes.
Aprofitant aquesta presentació, el coronel de la Base Àrea de Son Santjoan ha volgut llançar un missatge de tranquil·litat al voltant de la construcció d’un magatzem de munició amb forma d’iglú a la base. Diu que no hi haurà cap mena de perill ni per als soldats que estan a la base, que són 350, ni tampoc per a la població que hi ha al voltant de la base aèria ni per a l’aeroport de Palma.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte