Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Fill dels actuals comtes de Torre-Saura sortirà el capvespre del dia de Sant Joan amb en Vimet, un cavall de 15 anys
 
                             
                            Carlos de Salort Pons, un jove nascut el 2002 a Ciutadella, és el nou Caixer Senyor de les festes de Sant Joan. Al Club Hípic de sa Creueta, on va a fer els seus entrenaments per a les festes, munta en Vimet, un cavall de 15 anys amb el que sortirà el capvespre del dia de Sant Joan. Carlos de Salort ha acabat tot just fa unes setmanes els seus estudis d’Administració d’Empreses a Madrid i ja s’ha ficat en el seu primer projecte personal: una start up de beguda saludable per als esportistes.
Fills dels actuals comtes de Torre-Saura, recorda amb emoció el moment que va rebre la notícia que seria el Caixer Senyor del bienni, mentre es trobava a la festa del vi de Haro, a La Rioja.
Carlos de Salort espera amb especial il·lusió dos dels moments de la festa que admira més des de fillet: l’entrada al galop al Caragol des Born i el primer toc de fabiol.
Carlos de Salort pertany a una família molt santjoanera. Son pare, Carlos de Salort i Sintes, ja va ser Caixer Senyor durant el bienni 1980-81. Una experiència que sens dubte l’ajudarà durant la festa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
