Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
El tècnic del manacorí és optimista, però diu que guanyar el torneig no serà fàcil tot i haver eliminat Djokovic
Rafel Nadal ha entrenat aquest dijous per preparar la semifinal de Roland Garros que es disputarà divendres davant Alexander Zverev. Després de la sessió, Carlos Moyà ha parlat per als enviats especials d’IB3 TV a París. El tècnic mallorquí assegura que haver guanyat Novak Djokovic als quarts de final no vol dir que estigui tot fet. Espera un partit molt complicat davant el número 3 del món. Així mateix, Moyà declara: “El títol està més a prop que fa uns dies, evidentment. Enguany, la manera com hem arribat aquí ha estat bastant peculiar. Però és en Rafel, això és Roland Garros i sabem que quan s’ajunten aquestes dues coses, el millor pot passar. I, de moment, està passant. “
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística