Polèmica a la World Travel Market pels preus turístics d’Eivissa
IB3 Música
L’any 1970, el poeta brasiler Vinicius de Moraes va obrir la porta de la música brasilera i la bossa nova al món. Ho va fer amb el disc La Fusa, enregistrat en directe a Buenos Aires amb Maria Creuza i Toquinho.
“Tots els meus amics europeus quan parlaven de música brasilera feien referència a aquest disc”, explica el guitarrista brasiler Jurandir Santana. “Després vaig descobrir la veu de Carme Canela i esperava poder coincidir amb ella qualque dia per interpretar aquest treball”, afegeix.
I així ha estat. Carme Canela i Jurandir Santana revisiten aquest treball llegendari, amb una nova mirada que combina l’ambient sonor de la samba de roda, el jazz i els ritmes africans.
“Ho hem fet d’una manera molt natural, hem trobat els arranjaments que ens interessaven, i m’he adaptat a la vessant més afro de Jurandir” explica la cantant catalana. Diu que han donat la volta al treball de Vinicius, però que ho han fet de la manera més honesta que han trobat.
Una manera de fer totalment imprevisible, però que manté la naturalitat i l’emoció que caracteritza l’obra. Ho han fet en una nova jornada, del festival de Jazz de Palma.
02 11 2022
Aquest dimecres se celebra la gala que organitza Enderrock i l'OCB i que podreu seguir a IB3
El grup mallorquí fa una mirada "cap a l'adolescència": "La gent que ha crescut escoltant Anegats, ara té 30 anys"
Recull el seu testimoni en un llibre que ha presentat aquest dimarts al Bar Flexas de Palma
El cantautor català actua aquest dijous a Son Fusteret, a Palma